sobota, 14 marca 2015

Lolo pets - Bakery product - mix


O to i jest! Recenzja Lolo pets - Bakery Product! Zachęcam do czytania :)





Skład : Mąka pszenna, odtłuszczone mleko w proszku, maltodekstryna, tłuszcz roślinny, cukier, jajko w proszku, kakao.

Opis producenta: Naturalne, chrupiące ciasteczka dla twojego psa.

Cena: Ja zapłaciłam 5.90 za 300 g

Mój opis: Patrząc na skład nie chce mi się wierzyć, że są naturalne. Lunie nie zaszkodziły. Bardzo jej smakowały. Jeśli chodzi o łamanie na mniejsze kawałki, trzeba użyć trochę siły, ale nie jest źle :) Cena też nie jest zła :)

Plusy: 

+ cena
+ Psu smakują
+ Łatwo się łamią

Minusy:

- Skład
- Według mnie trochę nie naturalne

Podsumowując plusów jest więcej niż minusów. Zachęcam was do zakupu tych smakołyków :) nadają się i do tresury i na przekąskę ;)

Wiem, wiem... Recenzja trochę krótka, no ale... Po pierwsze nie miałam weny, po drugie jest już późno :P

Proponujcie pomysły kolejne posty na blogu :)



Do napisania 
Julia&Luna :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

My life with crazy lab Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates