wtorek, 24 marca 2015

wiosenne plany

Jak wszyscy wiedzą, w ubiegły weekend zaczęła się astronomiczna wiosna. W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moje wiosenne plany odnośnie Luny.





  1. Sterylizacja - Nie chcę rozmnażać Luny, mimo tego, że jest rasowa. Po za tym co pół roku nie mam zamiaru męczyć się z cieczką. Większość weterynarzy poleca antykoncepcję chirurgiczną, motywując swoje zdanie faktem, że sterylizacja zapobiega rozwijaniu wielu groźnych chorób.
  2. Oduczenie Luny ciągnięcia smyczy, gdy zobaczy jakiegokolwiek psa - jest to bardzo uciążliwe i męczące. Na każdym spacerze, gdy Luna zobaczy jakiegoś psa grozi mi to wyrwaniem ręki.W sierpniu jedziemy na obóz z psem, będzie tam wiele psów i myślę, że jeżeli nie od uczę jej tego może się to skończyć dla mnie kontuzją. Jeżeli ktoś ma na to jakieś sposoby to bardzo proszę o przedstawienie ich :)
  3. Dużooo sesji fotograficznych - Ostatnio zauważyłam, że bardzo lubię fotografować Lunę. 
  4. Wspólne bieganie - Gdy Luna dojdzie już do siebie po operacji zaczniemy sobie rekreacyjnie biegać.
  5. Psi fitness - Dużo ostatnio o tym słyszę. Jeżeli mi się uda to skombinuję jakiś sprzęt i zaczniemy ćwiczyć mięśnie Luny.
  6. Więcej spotkań z PSIjaciółmi - Luna KOCHA bawić się z innymi psami. Poza tym chcę ją przystosowywać do towarzystwa innych psów.
  7. Załatwienie dobrej ochrony przed pasożytami - Zaczął się sezon na kleszcze i pchły. Gdy pojedziemy do weterynarza na sterylizacje, kupimy odpowiednie dla Luny preparaty. Jeżeli chodzi o odrobaczanie to Luna była odrobaczana ok. 1,5 tygodnia temu. 
  8. Poważniejsze treningi agility - Do tej pory Luna tylko skakała przez przeszkody, teraz chcemy spróbować przechodzenia przez tunele i huśtawki.
Do napisania 
Julia&Luna


4 komentarze:

  1. Najlepszą receptą na nieciągnięcie do innych psów jest po prostu bardzo częste spotykanie ich. :) A co do sterylki to dobry pomysł! Ja także kastruję Roya gdy osiągnie dojrzałość płciową - zwyczajnie będzie nam lżej a pies nie będzie się męczył przy cieczkach... :) A z jakiego jesteście województwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika... Przecież wiesz że jesteśmy z Kujawsko - pomorskiego. A co do pomysłu do postaram się wnieść go w nasze życie, gdy Luna dojdzie do siebie po sterylce :)

      Usuń
  2. Ale ja ten komentarz jeszcze przed pierwszą konwersacją napisałam! :D Haha! :D

    OdpowiedzUsuń

 

My life with crazy lab Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates