sobota, 28 marca 2015

Organizacja psich rzeczy

Jak wiadomo, każdy psiarz ma pełno psich rzeczy!!! Po pewnym czasie robi się bałagan... Który trzeba posprzątać. Ja użyłam pomysłu  po prostu Zuzia.

A skoro jestem już przy sprzątaniu rzeczy to powiem jakie mamy :)





Zabawki 


  • Piszcząca kość - Trixie
  • Szarpak - Trixie
  • Zabawka z magazynu mój pies
  • Frisbee - Trixie
  • Pluszak - piesek
  • Pluszak - pajacyk 
  • Snack ball - Trixie lv. 2



Piszcząca kość Trixie

Szarpak Trixie

Zabawka z Mój pies
Frisbee Trixie

Pluszak piesek

Pluszak pajacyk
Snack ball




Akcesoria spacerowe

  • Smycz Flexi
  • Szelki trixie
  • Szelki samochodowe trixie
  • Woreczki na odchody
  • Pojemnik na woreczki na odchody
  • Smycz polpyrenowa - 2 m
  • Smycz półtora metrowa
  • Saszetka na smaczki - Trixie











Akcesoria pielęgnacyjne 

  • Furminator
  • dwustronna szczotka
  • Szczotka wykręcana (?)
  • Szampon botaniqa - Puppy my sweet
  • Zestaw do mycia zębów - Trixie





Smakołyki

  • Kabanosy lolo pets
  • Royal Canin educ
  • Różne smakołyki w słoiczku od maced
  • Ciasteczka Lolo pets
  • Kość aromatyzowana
  • Psi Lizak
  • Kosteczki owinięte w suszonego kurczaka od Fineyork












Spanko

oprócz rzeczy które chowa się w szufladzie znajdziemy jeszcze dwa legowiska :) 


\


Podsumowując moją dzisiejszą pracę : 


Zachęcam was do takiej segregacji psich rzeczy :)

Do napisania
Julia&Luna











3 komentarze:

  1. Fajna organizacja :), dobrze jest mieć tak wszystko uporządkowane.
    Pozdrawiamy!
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało rzeczy macie. :P A ten Furminator wydaje mi się, że nie oryginalny.;)
    Pozdrawiamy, kundlowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas by miejsca nie starczylo :p

    OdpowiedzUsuń

 

My life with crazy lab Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates