wtorek, 19 maja 2015

Zakupy w zooplusie i recenzja sklepu

 W piątek zamówiłam paczkę w zooplusie. Jeżeli chodzi o wielkość tej paczki to była ona średnia. W dzisiejszym poście pokażę wam co kupiłam i napiszę moją opinię sklepu.
Zaczniemy od moich zakupów. Miały to być przede wszystkim rzeczy na obóz, ale wyszło, że na obóz zamówiłam dwie rzeczy, a reszta to dodatek :P





Więc tak :

1. Linka treningowa Heim 10 m - Linkę kupiłam szczególnie z myślą o obozie, ale na pewno przyda mi się też w sytuacjach gdy nie będę wiedziała jak Luna zachowa się w nowym otoczeniu.

Cena - 29,80 zł

2. Kliker Karlie  - Kupiłam kliker, ponieważ na obozie będziemy uczyć się sposobem metody klikerowej... Kliker miałam już wcześniej, ale po prostu go zgubiłam :P 

Cena - 4, 80 zł 





3. Kong classic, czerwony - Kupiłam go dla psa na nudę, która jest uciążliwa :) 

cena - 16,80 zł 


4. Bosch fruitess 200 g, dwa opakowania - Kupiłam pudełka o smaku jabłko i banan. Póki co Lunie smakują, ale wybredna ona nie jest ;) 

Cena - za dwa opakowania zapłaciłam 13, 60 zł 


5. Zabawka dla psa Doggy Brain train shell - Dzięki tej zabawce Luna trenuje swój mużdżek i przy okazji się naje :D 

Cena - 19,80 zł 


6. Prezent powitalny - Rocco Chings - Gratis jako podziękowanie za zamówienie :D 

Cena - 0,00 zł :) 




To już wszystko. Teraz pora na napisanie recenzji sklepu :) 

1. Różnorodność produktów 
Zooplus ma w swojej ofercie szeroki wybór. W sklepie znajdziemy akcesoria dla kotów, psów, świnek morskich, królików i jeszcze więcej. Możemy wybrać swoją upragnioną rzecz wśród wielu rodzajów, kolorów, firm i smaków! 

2. Ceny i Promocje
W zooplusie znajdziemy multum promocji i obniżek. Możemy zdobywać różne kupony rabatowe, które obniżają cenę zakupów bądź dodają jakiś gratisowy produkt. Ceny na pewno są niższe niż w zwykłych sklepach zoologicznych. 

3. Punkty bonusowe 
Tutaj nie będę się za bardzo, ponieważ obrazek sam wszystko powie. Ja powiem jedynie, że to świetny pomysł! 

5. New steller 
Mamy możliwość zapisania się do New stellera. Za zapisanie się dostajemy 5% zniżki na zakupy. Nie ominie nas też żadna promocja w Zooplusie! 


4. Dostawa
Zamówiłam paczkę w piątek o 20:00 dostałam ją we wtorek o 12:00. Odliczając weekend, kiedy kurier nie pracuje czekałam 2 dni. Według mnie przesyłka była ekspresowa i za to wielkiiii PLUS. 

5. Kurier
Do wysłania paczki można było wybrać z pośród 2 firm kurierskich. Do wyboru było "DLS" i "DpD". Sposób zapłaty również można było wybrać. Przelew, gotówka przy odbiorze itp. 

6. Dojście paczki 
Rzeczy które zamówiłam były zapakowane estetycznie i bezpiecznie. Nic nie było uszkodzone. 


7. Ocena 
Nie znalazłam żadnych wad. Moja ocena to 10/10 

8. Podsumowanie

+ Szybka dostawa 
+ Estetycznie zapakowana paczka
+ Wybór firmy kurierskiej oraz sposób zapłaty 
+ New steller 
+ Multum promocji i rabatów
+ Punkty bonusowe 
+ Duży wybór w sklepie 

Gdzie znajdziemy Zooplus??? 




Polecamy wam ten sklep Baaardzoooo gorącoooo !!!! 


Julia&Luna








1 komentarze:

  1. A my nie będziemy sobie radzić z klikerem :( Wojtek boi się dźwięku klikera nawet gdy go wyciszę (chusteczką) :/ :(

    OdpowiedzUsuń

 

My life with crazy lab Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates