czwartek, 4 lutego 2016

LBA


Nominacja od Julii i Badiego

1. Jaki jest Twój ulubiony psi sport i dlaczego?
Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, bo lubię dużo psich sportów, ale chyba jednak wybrała bym agility. Jest różnorodne, baardzo dużo zależy od przewodnika oraz najbardziej podoba się Lunie. 


2. Jaki jest Twój ulubiony psio ludzki team i dlaczego?
Podziwiam bardzo dużo teamów, ale jakbym miała powiedzieć który jest mój ulubiony to chyba byłyby to Klaudia i Diana. Podoba mi się ich praca, porozumienie i ogrooomny postęp, poza tym posty Klaudii często mnie motywują. 

3. Co motywuje Cię do pracy z psem?
Najbardziej chyba motywuję mnie wzrok Luny, który tylko czeka aż wyjdzie na trening, jednak motywują mnie też różne posty na blogach innych psiarzy, czasami dają dużo do przemyślenia i porządnego kopa w doope :D

4. Jeśli nie pies to...?
Pies musi być, nie ma że nie! :D Ale oprócz psów kocham jeszcze koty i konie :D

5. Jaki jest Wasz (Twój i psa) sukces?
Ciągle mamy nasze małe sukcesy, ale myślę, że póki co naszym największym sukcesem jest odwoływanie się od psów na spacerach

6. Jakie są według Ciebie najładniejsze psie imiona?
Zależy do jakiego psa jakie :P 

7. Co Ci daje prowadzenie bloga?
Na pewno daję mi motywacje, ale także możliwość dzielenia się z innymi naszymi sukcesami, porażkami i doświadczeniami :)

8. Najbardziej przydatny psi gadżet to...?
Kliker!


9. Najbardziej uniwersalna zabawka to...?
Piłka! U nas furrorę najbardziej zrobił chuckit! Max glow :) 

10. Najlepsze psie akcesoria (spacerowe) można kupić w....? 
Dogstyle lub furkidz 

11. Najfajniejsza psia sztuczka to...? 
Chest vault lub Vault od drzewa 

Pytania od Karelowo Kolorowo

1. Dlaczego akurat wybrałaś tego psa/tą suczkę?
Kiedy pierwszy raz widziałam Lunę, wiedziałam że to właśnie ten pies. Charakter, umaszczenie, rodzice - dla mnie była właśnie tą odpowiednią.

2. Jaka jest najdziwniejsza sytuacja jaka Cię spotkała na spacerze?
Hmm... Może nie najdziwniejsza, ale spowodowała moje zdziwienie. Luna była spuszczona, wyszedł pan z ONkiem (wyrywającym się do Luny), a Luna się odwołała. Moje zdziwienie i radość - maksimum! Pan i ONek dalej sobie spacerowali, a Luna skupiała się na pracy ze mną i pozowaniu do fotek :) 

3. Czym karmisz swoje "dziecko"?
Brit care medium, do tego czasem jakieś dodatki :)

4. Czy często fotografujesz swojego psa?
Ooo taaak.

5. Co uważasz o puszczaniu psa "luzem"?
Uważam, że gdy jesteśmy z psem i jesteśmy w bezpiecznym miejscu, pies się odwołuje i nie przeszkadza innym psom i właścicielom to dlaczego nie? Jeśli chodzi o puszczanie typu "Idź sobie burek pooglądaj okolice, a ja zjem obiad" to uważam, że jest to skrajnie nie odpowiedzialne.

6. Jak ludzie reagują na Twojego psiaka?
Ludzie ze środowiska nie psiarskiego "Wowowowow jaki on mądry, ja mojego tak na pewno nie na uczę jest zbyt stary/uparty" Jednak ja oczywiście wiem, że tak nie jest i uświadamiam ich że wystarczy odrobina cierpliwości i smaczków. A my sobie pracujemy tak jak pracowałyśmy :)

7. Jaki jest ulubiony smaczek Twojego psa?
Alpha spirit

8. Co jest Twoim must have na spacer?
Piłka, smaczki, smycz i szelki na psie :) 

9. Co uważasz o wystawach psów?
To zależy, w labradorach na przykład nie podoba mi się, że lepsze noty dostają psy z większą masą, nie nawidze ZKWP za zniszczenie takiej rasy jak owczarek niemiecki, ale jeśli wystawy są dobrze przeprowadzone, psy czują się komfortowo, to dobrze, że są takie wystawy aby sprawdzać danych reproduktorów i suki hodowlane :) 

10. Co jest dla Twojego psa najlepszym prezentem? 
Wspólny trening lub spacer :) 


11. Na czym prowadzisz swojego psa (szelki, obroża, smycz etc.)?
Szelki, ale zdarza się, że wyjdziemy na obroży :) 


Pytania od Turbo Trufel  

1. Jakie sporty trenujesz ze swoim psem? 
Frisbee, agility i obedience

2. Co jest najważniejszą zasadą w pracy z psem?
Cierpliwość, cierpliwość, cierpliwość 

3. Jakie akcesoria dla swojego psa zrobiłaś własnoręcznie? 
Szarpak polarowy i obrożę

4. Jaki jest wasz największy sukces w pracy? 
Skupienie przy psach i przywołanie 

5. Co jest największą wadą twojego psa? 
Myślę, że niechęć do zostawania samemu, ale to nie jest raczej wada, a problem który wypracujemy :) 

6. Jakie jest wasze zabawkowe 'must have'? 
Piłka ażurowa i Chuckit! max glow 

7. Skąd wziął się pomysł na imię twojego psa? 
Jako, że gdy wybierałam imię dla Luny nie byłam zbyt pomysłowa, a Luna była koloru księżyca dostała imię Luna :) 

8. Dlaczego założyłaś bloga? 
Odpowiedź jest w LBA na samej górze :) 

9. Co jest ulubionym zajęciem twojego psa? 
Frisbowanie, spacerowanie - ogółem aktywność. 

10. Co twój pies lubi najbardziej jeść? 
Wszystko... 

11. Jakie miejsca do spaceru lubicie najbardziej?
las 

Nominuje: 

Pytania: 
1. Co motywuje cię do pracy z psem? 
2. Ulubiona zabawka twojego psa? 
3. Jaki jest wasz największy sukces? 
4. Największa motywacja dla twojego psa? 
5. Najbardziej lubicie spacerować samotnie czy w towarzystwie? 
6. Ulubiony sklep zoologiczny? 
7. Szelki czy obroża? 
8. Jaki jest twój ulubiony Psi blog i dlaczego? 
9. Czego używasz do pielęgnacji swojego psa? 
10. Co zawsze bierzecie na spacer? 
11. W jaki sposób zainteresowałaś się kynologią? 

To wszystko na dziś! :) 
Pozdrawiamy
J&L 









3 komentarze:

 

My life with crazy lab Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates